Åbningstider og morgen-SFO

Åbningstider: Hver dag kl. 6.30 – 8.00 og kl. 14.00 -17 (fredage til kl. 16.30).

På særlige dage, hvor undervisningen slutter tidligere, starter SFO’en også tilsvarende tidligere.

Morgen-SFO: Der er morgen-SFO fra kl. 6.30 og til 7.50, hvor SFO’en lige så langsomt lukkes ned og eleverne bevæger sig til klasserne for at være parate til undervisningen. Man kan få morgenmad i SFO’en indtil kl. 7.15.

I morgen-SFO vil vi gerne skabe den gode start på dagen. Her bliver man mødt af faste morgenåbnere og der er plads til ro og snak. Der bliver også tit åbnet for bevægelsesaktiviteter inde eller ude omkring kl. 7.20.

Man kan tilmeldes morgen-SFO som det eneste, hvis det kun er her, man har behov. Hvis man er tilmeldt eftermiddags-SFO, er man automatisk tilmeldt og kan benytte sig af morgen-SFO’en.