Udeskole

Mosen: En dag om ugen er der udeskole for 0 - 2. årgang og dermed også SFO i mosen. Her vil børnene skulle afhentes i Mosen. Her er der god plads og frisk luft og der leges på forskellig vis. Vi laver bål og bålmad, snitter i træ, bygger og hygger med kaninerne. Der er altid brug for nogle, der gerne vil fodre Cirkeline (vores kat) og kaninerne i Mosehuset i weekenden.  Det behøver kun at tage 5 minutter, men I velkommen til at blive lidt længere.

Husk at udeskole og SFO i Mosen er hele året. Og det derfor kræver varmt og vandtæt tøj og støvler. Alle børn medbringer en Mosetaske, de selv kan bære, hvor der kunne være: Ekstra varme sokker, ekstra trøje Fleece/uld, ekstra undertøj, joggingbukser eller lign.

Selve mosehuset kan lånes til fx børn- og forældre-hygge med hele klassen (men kan ikke lånes til at holde privat fødselsdag m.m.)

Hvis I ønsker at låne mosen til jeres klasse så kontakt Mose Lone på mail. lbmosehuset@gmail.com